image1 image2 image3 image4 image5

HELLO I'M OKTAY KILINÇ|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS|I STUDY BUSINESS ADMINISTRATION AT DOKUZ EYLUL UNIVERSITY

Çok Sevgili Arkadaşım Mina'nın Kaleminden

YAŞANANLARA ACIM BÜYÜK
Hayatımıza birini aldığımızda, belki bu sefer beni sevebilir düşüncesiyle onun isteklerine  boyun eğmek aptallık değil.
Bunlar yargılanacak kadar değersiz değil.
Yanlış veya günah değil.
Kirli hiç değil.

Hayatıma o anlamda birini almadım. Hayatımda olsun istedim. Beni çok sevsin veya güzel sevsin istemedim. Beni sarsın,uyuyalım istedim.
Hayatıma o anlamda biri girmedi. Bahaneler sonucunda evime geldi. Uzun uzun seyrettim onu. Beni sardı,uyuduk.
Hayatımda o anlamda bir şeyler yaşansın diye hoşlanmadım ondan. Yaşandı.

Yaşadığım hiçbir şeyden pişman değilim,ben hala kızım. Yine de herkesle yaşamak istemediğim bazı anları onunla paylaştım. Bir yatak,bir nefes,yarı çıplak bir beden gibi...

"Neden?" diye sormadan duramadım. "Neden?" yarım kaldı bu hikaye,diye?

Yürüdüm kilometrelerce,sesini son kez duymak,aklıma takılanları sormak için. Boşuna oluyormuş bekleyişler,cevaplar,umutlar.
Aptallık değil fazla değer vermek adına yıpratıyormuşsun kendini. Tek taraflı bir olay olmuş,ben yaşamışım sadece. Yine benim hayal ürünümmüş. Yine ben sallamışım tüm bunları.

Yaşananlara acım büyük.Çünkü hala hoşlanıyorum, çünkü hala inkar etmiyorum, çünkü çok şükür kendimi biliyorum.Olmadığım bir insan olarak karşısına çıkmadım. Bunun için mutluyum. Ve o günden beridir ki haftalar geçti, bir kere bile ağlamadım.



Hayatımdan bir 22'lik geçti. Bende ki büyüklük kavramını bitirdi.Bu yüzden gülmeyi yeniden öğrendim.

http://halaputara.blogspot.com.tr/

Share this:

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder